Kas valida agentuur, freelancer või eraldi töötaja ettevõtte sotsiaalmeediat haldama?

NORDigital digiturunduse agentuur

Ah, sotsiaalmeedia – see on nagu metsik džungel, kus peituvad peidetud aarded, mida vaid oskuslik turundaja suudab leida ja kasutada. Aga kes on see osav džunglijuht, kes viib sind läbi sotsiaalmeedia labürindi? Kas see peaks olema agentuur, freelancer või hoopis ettevõttes töötav spetsialist?

Turundusagentuur

Kujuta ette võimsat turundusmasinat, mis töötab päevast päeva, et viia sinu sotsiaalmeedia tegevus uuele tasemele. See on sotsiaalmeedia agentuur – kompleksne tiim, mis on valmis looma strateegiaid, tootma sisu, ajastama postitusi, suhtlema klientidega ja analüüsima tulemusi.

Plussid

  • Oma ala eksperdid. Agentuur on justkui digitaalne hub, kus töötavad erineva taustaga spetsialistid, pakkudes parimat kvaliteeti ja tulemusi.

  • Kogemused ja laiahaardelisus. Agentuuril on lai teadmistepagas, mis võimaldab neil pakkuda tõeliselt uuenduslikke ja sektorispetsiifilisi lahendusi.

  • Kõik-ühes pakett. Agentuurid võimaldavad sul keskenduda oma põhitegevusele, teades, et su sotsiaalmeedia on parimates kätes.

Miinused

  • Individuaalse tähelepanu puudus. Agentuuride portfellis on sageli mitu klienti.

  • Kommunikatsiooniprobleemid. Kaugelt töötavate agentuuridega võib tekkida arusaamatusi kommunikatsioonis.

Freelancer

Freelancer on nagu kaasaskantav turundusmeister – alati valmis ja võimeline vastama sinu vajadustele. Neid iseseisvaid spetsialiste võib pidada suurepäraseks valikuks, eriti kui eelarve on piiratud.

Plussid

  • Paindlikkus. Freelancerid suudavad kiiresti kohaneda ja vastata sinu ootustele, olles tihti paindlikumad kui suured turundusagentuurid.

  • Taskukohasus. Freelancerite teenused on sageli kliendisõbralikumad kui agentuuridel, mis on oluline väikeettevõtetele kui ka start-up'idele.

Miinused

  • Järjepidevuse puudumine. Kuna freelancerid töötavad üksi, võib neil olla keeruline hoida järjepidevust, eriti kui töökoormus kasvab.

  • Ebaühtlane kvaliteet. Freelancerite oskused ja kogemused võivad erineda, mis tähendab, et nende töö kvaliteet võib kõikuda.

Eraldi töötaja

Eraldi töötaja on nagu sinu isiklik sotsiaalmeedia spetsialist, kes tunneb sinu äri DNA-d nagu oma viit sõrme ja on pühendunud su sotsiaalmeedia kanalite haldamisele.

Plussid

  • Täielik kontroll. Eraldi töötajaga saad säilitada kontrolli sisu, strateegia ja kliendisuhtluse üle.

  • Brändi tegevustega kursis. Eraldi töötaja on sügavalt seotud sinu brändi väärtuste, missiooni ja toodetega.

Miinused

  • Oskuste leidmise väljakutsed. Sotsiaalmeedia haldamiseks vajalike oskuste leidmine võib olla nagu nõela otsimine heinakuhjast. Kuigi Eestis on sotsiaalmeedia turunduse spetsialiste palju, on kvaliteet ja oskused neil tihti kehv.

  • Tööjõu ebastabiilsus. Kui töötaja lahkub, võib uue inimese leidmine ja sisseelamine võtta aega.

Olgu su sotsiaalmeedia haldajaks agentuur, freelancer või eraldi töötaja – igal valikul on omad tugevused ja väljakutsed. Valik, mille teed, peab lähtuma sinu unikaalsetest vajadustest, eelarvest ja strateegiast. NORDigital toetab sind igal sammul.

Previous
Previous

5 SAMMU: Mida teha, kui Meta reklaamikonto suletakse?

Next
Next

20 loomingulist sotsiaalmeedia postituse ideed