30 sotsiaalmeedia postituse ideed
Oled sa kunagi tundnud, et ideed, mida postitada enda sotsiaalmeedia kanalites, on lõplikult otsas? Kui vastus on jaatav, siis oled õiges kohas. NORDigitali sotsiaalmeedia spetsialistid panid ritta 30 sotsiaalmeedia postituse ideed, mida saad kasvõi juba täna kasutusse võtta.
1. Tootetutvustused ja unboxing videod
Miks: Inimesed soovivad enne ostu teada, mida nad saavad.
Kuidas: Tee põnev unboxing video, kus avad toote ja näitad selle erinevaid omadusi. Kasuta atraktiivseid visuaale ja selgitavaid subtiitreid.
2. Klientide tagasiside
Miks: Arvustused suurendavad usaldust sinu brändi vastu.
Kuidas: Filmi lühikesi intervjuusid õnnelike klientidega või jaga nende kirjalikke ülevaateid koos piltidega.
3. #ThrowbackThursday ehk tagasivaade minevikku
Miks: Tagasivaade aitab luua emotsionaalset sidet jälgijatega.
Kuidas: Postita fotosid või lugusid minevikusündmustest, mis olid sinu ettevõtte jaoks olulised, ja jutusta lugu selle taustal.
4. Küsi jälgijate arvamust
Miks: See suurendab kasutajate kaasatust ja annab sulle väärtuslikku tagasisidet.
Kuidas: Kasuta lihtsaid ja lõbusaid küsimusi, mis julgustavad inimesi vastama. Lisaks võid visuaalil kujutada vastusevariante, millele saab reaktsiooniga vastata.
5. Kasulikud nõuanded ja nipid
Miks: Sinu ekspertteadmised aitavad suurendada brändi autoriteeti.
Kuidas: Loo videoõpetusi või infograafikuid, mis seletavad keerulisi teemasid lihtsalt ning arusaadavalt.
6. Valdkonnapõhised artiklid ja uuringud
Miks: See tugevdab sinu positsiooni valdkonna eestkõnelejana.
Kuidas: Vali artiklid, mis annavad väärtust jälgijatele ja anna lühike ülevaade nende sisust.
7. Päeva pilt või video
Miks: See annab inimestele ettekujutuse sinu ettevõtte igapäevaelust.
Kuidas: Vali pildid või videod, mis kajastavad positiivselt sinu ettevõtte töökultuuri, inimesi ja väärtusi.
8. Pühad ja tähtpäevad
Miks: Temaatilised postitused suurendavad kaasatust.
Kuidas: Loo eripakkumisi või jaga huvitavaid fakte ning lugusid seoses tähtpäevaga.
9. Pakkumised ja allahindlused
Miks: See motiveerib ostuotsust tegema ja nö “premeerib” jälgijaid.
Kuidas: Kasuta ajalist piirangut (nt “AInult täna”) ja eksklusiivsuse tunnet, et tekitada kiiret tegutsemist.
10. Behind-the-Scenes ehk kulissidetagune elu
Miks: Inimesed naudivad "päris" hetki ja autentsust.
Kuidas: Jaga fotosid või videosid töötajatest, tootmisprotsessidest või muudest "kulisside taga" toimuvatest tegevustest.
11. Instagrami väljakutse
Miks: See suurendab kaasatust ja bränditeadlikkust.
Kuidas: Loo lihtne ja lõbus väljakutse, mis julgustab kasutajaid fotosid ja kogemusi jagama. PS! Pea meeles, et mida lihtsam tegevus, seda suurema tõenäosusega jälgijad kaasa tulevad. Mitmeetapiline ning keeruline ülesanne ei motiveeri sinu jälgijaid tegutsema.
12. Faktid ja statistika
Miks: Usaldusväärne info tõstab sinu brändi autoriteeti.
Kuidas: Kasuta visuaalselt atraktiivseid infograafikuid, et jagada olulist statistikat või fakte.
13. Reisipildid
Miks: See näitab inimlikku ja isiklikku külge sinu brändist.
Kuidas: Jaga fotosid ja lugusid tööreisidelt, konverentsidelt või muudest seiklustest.
14. Töötajate tutvustused
Miks: See loob sügavama sideme sinu brändi ja jälgijate vahel.
Kuidas: Kasuta videoformaati või pilte, et tutvustada töötajaid ja nende rolle ettevõttes. Lisa juurde ka mõni huvitav fakt nende tööst või eralust.
15. Klientide pildid ja sisu
Miks: See tõestab, et inimesed armastavad sinu toodet või teenust.
Kuidas: Jaga klientide pilte, kus nad kasutavad sinu toodet ja lisage juurde nende isiklikke lugusid.
16. Uued projekid
Miks: Hoiab publiku kursis ja tekitab ootusärevust.
Kuidas: Tutvusta tulevasi projekte või koostööpartnereid. Lisa visuaalseid näiteid, nagu pildid tööprotsessist või teaser-videod.
17. Vastused korduma kippuvatele küsimustele (KKK)
Miks: Säästab aega ja ressursse klienditeeninduses.
Kuidas: Loo infograafikud või lühivideosid, kus vastad kõige sagedamini esitatud küsimustele. Tee siinkohal koostööd klienditeenindusega!
18. Klientide lood
Miks: Loob emotsionaalse sideme ja tõstab brändi usaldusväärsust.
Kuidas: Jaga lugusid sellest, kuidas klient on sinu toote või teenuse abil oma probleemi lahendanud. Kasuta autentseid fotosid või videoülevaateid.
19. Tänuavaldused
Miks: Tugevdab kliendisuhet ja näitab sinu brändi inimlikku poolt.
Kuidas: Tee postitus, kus tänad eriti lojaalseid kliente, meeskonnaliikmeid või koostööpartnereid.
20. Huvitavad tsitaadid
Miks: Inspireerib ja elavdab jälgijate meelt.
Kuidas: Vali tsitaate, mis resoneeruvad sinu brändi filosoofiaga ja esita neid visuaalselt atraktiivsel viisil.
21. Lõbusad väljakutsed TikTokis
Miks: Suurendab kasutajate kaasatust ja viraalsuse efekti.
Kuidas: Loo väljakutse, mis on piisavalt lihtne, et kõik saaksid osaleda, kuid piisavalt põnev, et tekitada huvi ning tahet osaleda. TikTok on selleks ideaalne kanal!
22. DIY Ideed
Miks: Näitab sinu toote paindlikkust ja lisab sellele väärtust.
Kuidas: Tee õpetus, kuidas sinu toodet või teenust alternatiivselt kasutada.
23. Kliendiüritused
Miks: Suurendab kogukonna tunnet ja brändi nähtavust.
Kuidas: Promo sündmusi sotsiaalmeedias, jagades pilte, kava või isegi otseülekandeid.
24. Toiduretseptid
Miks: Kui see käib kokku sinu brändiga, siis lisab see mängulisust ja praktilisust.
Kuidas: Jaga lihtsaid ja tervislikke retsepte, mida saab valmistada sinu toote abil.
25. Brändi ajalugu
Miks: Tekitab sügavama suhte brändi ja jälgijate vahel.
Kuidas: Jaga meeldejäävaid hetki või pöördepunkte ettevõtte ajaloost - võid meelde tuletada mõne aasta vanuseid sündmusi, aga võimalusel minna hoopiski 100 aasta tagusesse aega.
26. Klientide tagasiside
Miks: Tõstab usaldusväärsust ja julgustab uusi kliente.
Kuidas: Postita kliendi tagasiside (võimalusel koos nende nime ja fotoga).
27. Toote võrdlus
Miks: Aitab inimestel teha teadlikke otsuseid.
Kuidas: Loo pilt+tekst, infograafik või video, mis võrdleb toodet konkureerivate toodetega.
28. Valdkonna tuleviku uudised
Miks: Näitab, et oled valdkonnas aktiivne ja teadlik.
Kuidas: Jaga ja kommenteeri uudiseid, mis mõjutavad sinu valdkonda nii praegu kui ka pikemas perspektiivis.
29. Kasutaja loodud sisu (UGC)
Miks: See on autentne ja suurendab kliendilojaalsust.
Kuidas: Palu jälgijatel jagada enda fotosid või videosid sinu brändi toote või teenusega ning tee neist postitusi enda lehel.
30. Huvitavad faktid
Miks: Lisavad väärtust ja on lihtsad jagada.
Kuidas: Vali faktid, mis on seotud sinu toote, teenuse või valdkonnaga ning esita neid visuaalselt atraktiivselt.
Nüüd peaks sul olema piisavalt ideid, et hoida sotsiaalmeedia kanalid põnevat ja kaasahaaravat sisu täis! Loodan, et need näpunäited ja ideed aitavad sinu brändi sotsiaalmeedia strateegiat veelgi edukamaks muuta. Kui vajad sotsiaalmeedia haldusega, siis võta meiega ühendust siin!