Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutus aastal 2023 - trendid ja strateegiad
Eesti ettevõtetele on sotsiaalmeedia muutunud hädavajalikuks tööriistaks, et luua ja tugevdada klientidega suhteid, suurendada tuntust ning parandada brändi mainet. Aga millised on 2023. aasta trendid, mida jälgida, ja kuidas on need muutnud Eesti ettevõtete maastikku? Sukeldugem koos NORDigitaliga sellesse põnevasse maailma.
Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutus
EASi uuring näitab, et 85% Eesti ettevõtetest kasutavad sotsiaalmeediat äritegevuse toetamiseks, mis on 2022. aastaga võrreldes kasvanud 10%. See on uus peatükk Eesti ärimaailmas.
Facebook: 70% Eesti ettevõtetest on Facebookis aktiivsed - see pakub unikaalset võimalust kõnetada laiemat publikut.
Instagram: Instagram on tõusuteel, suurendades kasutajaskonda 40% võrra. See pole eriti üllatav, arvestades visuaalse turunduse võimsust ja arengut.
LinkedIn: LinkedIni kasutamine on kasvanud 30% võrra ja see on muutunud B2B ettevõtete jaoks äärmiselt oluliseks. Näidetena võib välja tuua Skeleton Technologies, kes on leidnud oma niši just sellel platvormil.
Mitmekesisus on võti
Mitte kõik platvormid ei sobi igale ettevõttele. Lifestyle brändid nagu Tallinn Dolls on Instagramis väga aktiivsed, kuna see on ideaalne platvorm loomingulise toote promomiseks.
Kaasatus ja kvaliteet
Kvaliteetse sisu loomine on oluline, kuid 2023. aastal on ettevõtted mõistnud, et peavad olema sotsiaalselt aktiivsed ja kaasavad. Nad ei postita ainult sisu, vaid suhtlevad jälgijatega, vastavad kommentaaridele ja loovad kogukondliku tunde.
Tulevikusuunad
Uuringud näitavad, et videosisu loomine on kasvanud 2022. aastal 25% ja reaalaja suhtlus 15%. Visuaalsed ja interaktiivsed elemendid on noorte seas eriti populaarsed.
Valmis astuma sotsiaalmeedia maailma? NORDigital aitab sind! Kui soovid brändi tugevdada, siis võta meiega ühendust. Meie kogemused ja teadmised Eesti sotsiaalmeedia turunduses aitavad muuta sinu brändi edulooks.